خدمات مشتریان

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را به‌دقت بخوانید:

 

شرایط و قوانین استفاده از وب سایت انتشارات دانژه

ورود کاربران به وب‏‌سایت نشردانژه هنگام استفاده از پروفایل شخصی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از مطالب سایت استتوجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین این سایت از سوی کاربر استلازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

دیدگاه‌ها

» شرایط و ضوابط

[ خدمات پس از فروش ]
 چنانچه کالاهای فروخته شده دارای نقص باشد و بخشی از جلد و یا صفحات داخلی کتاب مخدوش باشد، کتاب به رایگان مسترد خواهد شد.



[ معافیت مالیاتی ]
 طبق قانون معافیت موسسات انتشاراتی و کتاب فروشان از پرداخت مالیات (بند 5 ماده 12 قانون مالیات برارزش افزوده)، کالاهای فروشگاه اینترنتی نشر دانژه مشمول مالیات نمی باشند.

 کاربران این امکان را دارا هستند تا نظرات و دیدگاههای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند به شرطی که موارد زیر را رعایت کنند:

  •  
  • جانب انصاف را در مورد ارائه نظر شخصی رعایت فرمایند
  • از هرگونه توهین به اشخاص دیگر بپرهیزند
  • از بزرگنمایی و اغراق بیش از حد بپرهیزند
  • تا حد امکان از ادبیات محاوره ای پرهیز کنند

 [ محتوا ]

          تمامی مطالب، محتوا، تصاویر، لوگو، نام ها و عبارات اختصاصی، گرافیک ها، ویدئوها، موارد قابل دانلود و کپی، نقدها و بررسی ها و دیگر مطالب و محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی نشر دانژه و همچنین حق استفاده و نشر آنها، منحصراً متعلق به فروشگاه اینترنتی نشر دانژه است. در صورت هرگونه استفاده باذکر منبع ( فروشگاه اینترنتی نشر دانژه) بلامانع میباشد .

       کاربران مجاز به بهره برداری، کپی برداری و بازنشر هرگونه اطلاعات تجاری و غیر تجاری اعم از لیستها، مشخصات فنی، قیمت، نظرات و نقدها، مصاحبه ها و اطلاعات کاربران دیگر بدون کسب مجوز کتبی مربوطه نیستند.  افراد زیر 18 سال می بایست با هماهنگی والدین و یا قیم قانونی خود نسبت به خرید محصولات اقدام کنند.

شرایط عضویت در فروشگاه اینترنتی نشر دانژه

کاربرگرامی، لطفا مطالب زیر را جهت بهبود هرچه بیشتر دریافت خدمات  مطالعه کنید.

استفاده کاربران و مشتریان از پنل شخصی مستلزم شناسایی هویت ایشان توسط مسئولین فروشگاه اینترنتی دانژه  است. بنابراین ثبت نام و ورود به وبسایت شرط لازم برای این کار است.

ثبت نام و ورود شما به فروشگاه اینترنتی متضمن آگاهی شما از تمامی قوانین و شرایط استفاده از سرویس ها و امکانات  خرید غیر حضوری نشر دانژه  است.

ثبت و پرداخت سفارش نیز به معنی آگاهی  و پذیرفتن کلیه قوانین و شرایط مربوطه است.

در صورت تغییر در شرایط و قوانین از طریق همین صفحه به کاربران اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین مطالب درج شده در این صفحه ملاک خواهند بود.

کلیه اصول و رویه های خدمات رسانی به مشتریان کاملا منطبق با قوانین حقوقی و مدنی مرتبط در کشور جمهوری اسلامی ایران است. از جمله قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان. کاربران نیز ملزم به رعایت قوانین مرتبط با خود هستند.

در صورت بوجود آمدن هرگونه شکایت ، نظر و انتقاد شما عزیزان میتوانید با شماره  6462069 – 0902  از طریق واتس آپ و یا تلفنی تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام نماییم

X